صفحه اصلی | فرم درخواست / ثبت شکایات | پیش فاکتور | مدیریت پنل پیامکی | همکاری با ما | ورود / ثبت نام فانوشت

سی و یکمین شماره توسعه‌مهندسی‌بازار منتشر شد



سی و یکمین شماره توسعه‌مهندسی‌بازار منتشر شد





نشریه تخصصی توسعه‌مهندسی‌بازار برای تشریح این سه موضوع به سراغ خردورزان جهان در این حوزه‌ها رفته و گفتگوهایی از آنها را در این شماره آورده است.

– گفتگو با وندل‌بل، آینده‌پژوه

– گفتگو با فیلیپ‌کاتلر، پدر بازاریابی مدرن

– گفتگو با جنیفرآکر، استاد بازاریابی، روانشناسی

– گفتگو با لئون‌زوراویکی، استاد نورومارکتینگ

با مطالعه‌ی این گفتگوها درمی‌یابید آینده‌پژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ مطالعات کاملاً مستقل اما پیوسته‌ای است و در جهان امروز، در حکم یک موضوع واحدند.

در ادامه سایر آثار منتشر شده در این شماره در خدمت سه موضوع آینده‌پژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ است که این آثار عبارتند از:

– فروش کروی، خاتمه دادن به تکنیکهای کم اثر فروش

– پنج درس بازاریابی از خوزه‌مورینیو، آقای خاص

– اخبار بازاریابی شرکتهای برتر جهانی

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی توسعه‌مهندسی‌بازار می‌توانند با شماره تلفنهای 66408251 و 66408271 تماس بگیرند یا به آدرس اینترنتی http://www.marketingshop.ir مراجعه کنند.

جولای 2nd, 2013 | تعداد بازدید/50 views | دسته بندی : تازه ها
محمود رضا مرادی مهرآبادی

محمود رضا مرادی مهرآبادی

از سال 1375 فعالیت خود را در حوزه رایانه و هنر آغاز کردم - مدرس فناوری اطلاعات و شاخه های هنری - http://moradiphoto.ir