صفحه اصلی | فرم درخواست / ثبت شکایات | پیش فاکتور | مدیریت پنل پیامکی | همکاری با ما | ورود / ثبت نام فانوشت

هشت کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می‌شود




هشت کتاب جدید انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می‌شود





این کتاب‌ها عبارتند از:

۱- مدیریت مستندسازی در روابط عمومی تالیف مهدی باقریان: این کتاب در دو بخش و یازده گفتار و در ۱۳۰ صفحه در قطع وزیری منتشر می شود.

درباره کتاب: اصول راهنمای مذکور به ما می‌آموزد که دوران انباشت دانش فردی سپری شده و به سوی دورانی شتابان در حال حرکت هستیم که به آن دوره ثبت و نگهداری دانش می‌گویند: یعنی دوره نظام‌یافته مدارک و سوابق و تجربیات ارزشمند و انتقال صحیح آن به سایرین در ابعاد وسیع برای جلوگیری از تکرار روش‌های خوب قبلی، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، بهره‌گیری از دانش و تجربیات گذشته، کیفی‌سازی فعالیت‌ها و در نهایت بهبود عملکرد و بالا بردن کیفیت زندگی.

اما وضع و حال مستندسازی در حوزه گرانقدر روابط‎ عمومی به گونه دیگری است و متأسفانه باید اقرار کرد که در سال‌های اخیر، این موضوع به صورت هدفمند و روشمند مورد توجه کارگزاران روابط ‎عمومی واقع نشده است. همچنین این امر موجب گردیده تا ثبت و ضبط فعالیت‌ها و مطالب ارزشمند مورد غفلت قرار گیرد. در حالی که امروزه غالب کشورهای مترقی در حوزه روابط‎ عمومی، ارزش و اهمیت ویژه‌ای برای مستندسازی قایل بوده و سرمایه‌گذاری قابل توجهی در این بخش انجام می‌دهند.

۲- سخنرایی‌های برگزیده عصر ما تالیف های‌ول ویلیامز ترجمه زهرا بابازاده گان: این کتاب در ۱۲۸ صفحه و در قطع وزیری رنگی منتشر می شود.

درباره کتاب: سخنرانی‌هایی که در این کتاب آمده و محلّ بحث واقع شده جریان اندیشه‌ها و هماهنگی قدرت‌هایی را منعکس می‌سازد که جهان امروز ما را پدید آورده است. بیشتر این سخنران‌ها توسّط سیاست‌مداران و رهبران ملّی ایراد شده که مقصود آنها بیان فوریت پیامشان و صحّت حقیقت آنها بوده است. بسیاری از آنها به نحوی مردم‌سالارانه و با کلام خود بر مسند قدرت تکّیه زدند، و اساساً در اوج قدرت و نفوذ خویش سخن گفتند، انعکاسی از فصاحت و شیوایی در ترغیب دیگران است که در طول دوران شغلی تعلیم دیده‌اند.

۳- استانداردهای روابط عمومی/ جلد سوم: این کتاب در ۲۰۰ صفحه قطع رحلی که توسط جمعی از نویسندگان تهیه شده منتشر می‌شود.

درباره کتاب: این کتاب در دو بخش فرآیندها، راهنماها و استانداردها تهیه شده است.

۴- آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی: این کتاب در ۱۹۲ صفحه قطع وزیری منتشر می‌شود.

در باره کتاب: این کتاب مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران است.

۵- مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی تالیف مهدی باقریان: این کتاب در ۳۷۰ صفحه قطع وزیری منتشر می شود.

در باره کتاب: این کتاب دارای هفت بخش؛ تاریخچه پاسخگویی، پاسخگویی در ایران، طبیعت و تعریف پاسخگویی، نظریه های پاسخگویی، ارزیابی پاسخگویی و فرآیندها می باشد.

۶- مدیریت محتوا تالیف حسن ربیعی: این کتاب در ۱۲۲ صفحه قطع وزیری منتشر می‌شود.

در باره کتاب: استانداردهای تولید محتوا، استراتژی محتوا، شیوه تولید محتوا، سیستم مدیریت محتوا، ویژگی های محتوای خوب، و غیره برخی بخش‌های این کتاب است.

۷- باور کن، روابط ‏عمومی مرده است؟ تالیف رابرت فیلیپس: این کتاب در ۲۱۱ صفحه قطع وزیری منتشر می‌شود.

در باره کتاب: رابرت فیلیپس رئیس و مدیر ارشد اجرایی بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای اِدِلمن، بزرگترین مؤسسۀ روابط عمومی جهان بود. او از بنیان‌گذاران جریکو چمبرز، مؤسسۀ مشورتی و اندیشکدۀ راهبردهای مترقّی است و در سطوح عالی در زمینه‌های راهبرد، خط مشی، ارتباطات و ایجاد اعتماد به شرکت‌ها نظرات مشورتی عرضه می‌کند.

۸- ۵۰ راز ترغیب و تشویق تالیف زهرا بابازاده گان: این کتاب در ۱۷۲ صفحه قطع وزیری منتشر می‌شود.


نوامبر 22nd, 2016 | تعداد بازدید/49 views | دسته بندی : تازه ها
محمود رضا مرادی مهرآبادی

محمود رضا مرادی مهرآبادی

از سال 1375 فعالیت خود را در حوزه رایانه و هنر آغاز کردم - مدرس فناوری اطلاعات و شاخه های هنری - http://moradiphoto.ir