صفحه اصلی | فرم درخواست | مدیریت پنل پیامکی | همکاری با ما
******************************
تبلیغات
******************************

گسترش رقابت الکترونیک در چین



گسترش رقابت الکترونیک در چین





در آخرین گزارش‌های مربوط به شرکت علی بابا آمده است که قرار است علی بابا بزرگ ترین شرکت تجارت الکترونیک در لیست بازار هنگ کنگ قرار بگیرد.

با توجه به داده های آماری، بخش تجارت الکترونیک چین رشد بیشتری را با توجه به رقابت های شدیدی میان کسب و کارهای آنلاین انتظار دارد.

در آمارهای ارایه شده آمده است در سه ماهه نخست حجم فروش این بخش در حدود 2.4 تریلیون یوان بوده است که نسبت به سال گذشته 45 درصد شاهد افزایش در این بخش بوده ایم.

قابل توجه است که بازار تجارت الکترونیک چین در حال حاضر تحت سلطه شرکت بزرگ علی بابا و بازار خرده فروشی آن تائو بائو است.

دیگر شرکت کنندگان حاضر در رقابت تجارت الکترونیک شامل “تن سنت”،”360 بای”، “آمازون” و “دانگ دانگ” می شوند، که همه آن ها با هم کمتر از یک چهارم سهم بازار را در اختیار دارند.

امروز برای فهم عمیق بخش تجارت الکترونیک چین برای علاقه مندان لازم است تا در بخش شرکت علی بابا و تائوبائو مطالعه بیشتری داشته باشند.

می 30th, 2013 | تعداد بازدید/77 views | دسته بندی : تازه ها

محمود رضا مرادی مهرآبادی

از سال 1375 فعالیت خود را در حوزه رایانه و هنر آغاز کردم - مدرس فناوری اطلاعات و شاخه های هنری - http://moradiphoto.ir






استفاده از مطالب این پایگاه در وبلاگ ها و وبسایت ها با ذکر نام منبع ( مرکز فناوری و اطلاعات ایران ) مجاز می باشد
CopyRight (C) Iran Information Technology Center i-ITC.ir
پیاده سازی شده توسط شرکت فنی مهندسی توسعه آرمان پندار (فتاپ)