صفحه اصلی | فرم درخواست | مدیریت پنل پیامکی | همکاری با ما
******************************
تبلیغات
******************************

نوشیدنی‌ها و غذاهای شیرین را محدود کنید


به منظور افزایش سلامت قلب؛


نوشیدنی‌ها و غذاهای شیرین را محدود کنید





به گزارش ایسنا، مهدیه السادات حاجی میرزاده درباره تغذیه و سلامت قلب اظهار کرد: بهترین رژیم برای کاهش فشارخون، کاهش وزن و سلامت قلب، رعایت برنامه غذایی با تاکید بر اصول خاص است.

وی توصیه کرد: مصرف غذاهای غنی از کلسیم، منیزیم و پتاسیم مانند لبنیات، لوبیای سویا، اسفناج، گوشت، آجیل، موز، عسل و لوبیا در رژیم غذایی افزایش یابد.

وی با تاکید بر مصرف لبنیات از نوع کم چرب بر مصرف مواد غذایی پرفیبر مانند غلات سبوس دار تاکید کرد.

حاجی میرزاده در ادامه به مصرف مواد غذایی کم نمک اشاره کرد و افزود: همچنین برای سلامت قلب باید مصرف غذاهای کنسروی و فست فودها را محدود کرد.

این کارشناس تغذیه بر مصرف میوه و سبزی تاکید کرد و گفت: به منظور سلامت قلب مصرف نوشیدنی‌ها و غذاهای شیرین مانند نوشابه‌ها، قند و شکر و شیرینی‌ها را به شدت محدود کنند.

آگوست 12th, 2013 | تعداد بازدید/49 views | دسته بندی : تازه ها

محمود رضا مرادی مهرآبادی

از سال 1375 فعالیت خود را در حوزه رایانه و هنر آغاز کردم - مدرس فناوری اطلاعات و شاخه های هنری - http://moradiphoto.ir






استفاده از مطالب این پایگاه در وبلاگ ها و وبسایت ها با ذکر نام منبع ( مرکز فناوری و اطلاعات ایران ) مجاز می باشد
CopyRight (C) Iran Information Technology Center i-ITC.ir
پیاده سازی شده توسط شرکت فنی مهندسی توسعه آرمان پندار (فتاپ)