صفحه اصلی | فرم درخواست / ثبت شکایات | پیش فاکتور | مدیریت پنل پیامکی | همکاری با ما | ورود / ثبت نام فانوشت


قانون و مقررات فروشگاه و خدمات

چقدر طول می کشد کالا پس از ثبت سفارش برای من ارسال شود؟

بستگی به نوع کالای انتخاب شده دارد. در مورد مشتریان شیراز، پس از تامین کالا، از طریق پیک  ۱تا ۴ روز کاری زمان خواهدبرد. در مورد مشتریان شهر های غیر از شیراز، با توجه به نحوه پرداخت، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس، پیشتاز  ارسال خواهد شد.

برای جستجوی کالای مورد نظر خود در سایت دیجی‏‌کالا، از سه روش می‏‌توانید استفاده کنید:

 

– استفاده از ابزار نوار جستجو (در صورتی که مدل یا برند مورد نظر خود را از قبل انتخاب کرده باشید)

در قسمت بالای صفحه‌های سایت یک ابزار جستجو وجود دارد و شما می‌‏توانید با تایپ نام یا بخشی از نام آن کالا در نوار جستجو، به صورت مستقیم به سراغ محصول مورد نظر خود بروید.

اضافه‌کردن کالا به سبد خرید

پس از انتخاب کالایی که تصمیم نهایی برای خرید آن دارید، با کلیک‌کردن بر روی گزینه اضافه به سبد خرید، وارد صفحه سبد خرید می‌‏شوید. اگر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارید، آنها را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید تا به صورت یک سفارش برای شما پردازش و ارسال شوند. لازم به ذکر است که اگر مبلغ مجموع کالاهای سفارش‌ شما بیشتر از یکصد هزار تومان شود، در تهران مشمول تحویل اکسپرس رایگان دیجی‌کالا خواهد شد.

پرداخت اینترنتی

کاربران دیجی‏‌کالا می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.
لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.
لازم به ذکر است سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، باید پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
توجه داشته باشید که تحویل‌گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید مدرک شناسایی معتبر همراه داشته باشد.

چگونگی پرداخت اینترنتی

کاربران محترم سایت دیجی‌کالا می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از واردکردن آن‌ها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

۱- شماره ۱۶ رقمی کارت
این شماره، بر روی کارت بانکی شما درج شده است.

۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خودپرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.

۳- کد CVV2
CVV2 یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.

۴- تاریخ انقضا
تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است.
اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

محمود رضا مرادی مهرآبادی

محمود رضا مرادی مهرآبادی

از سال 1375 فعالیت خود را در حوزه رایانه و هنر آغاز کردم - مدرس فناوری اطلاعات و شاخه های هنری - http://moradiphoto.ir