صفحه اصلی | فرم درخواست | مدیریت پنل پیامکی | همکاری با ما
******************************
تبلیغات
******************************

مقاله فلسفه و مدل ارزشی و هدف‌گذاری روابط عمومی هوشمند ارائه می‌شود


در هشتمین روابط‌عمومی الکترونیک


مقاله فلسفه و مدل ارزشی و هدف‌گذاری روابط عمومی هوشمند ارائه می‌شود





در این مقاله تلاش می‌شود ضمن تحلیل نظری و مفهومی پیرامون روابط‌عمومی هوشمند، عملکرد‌های روابط‌عمومی هوشمند بعنوان پیوند زننده قدرتمند و سریع سازمان با فرد و همگان که زمینه ساخت اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای ارتباطی را فراهم می‌کند مورد بحث قرار گیرد. در این معنا درک فلسفه روابط‌عمومی هوشمند مستلزم شناخت منطق ریاضی همراه با ارزش‌گرایی و معناگرایی در روابط‌عمومی هوشمند است.

همچنین در این مقاله مدلی برای روابط‌عمومی هوشمند طراحی شده است که ساختار ارزش‌های کلان و هدف‌های روابط‌عمومی هوشمند را منعکس می‌کند. در مدل ارزشی و هدف‌گذاری روابط‌عمومی هوشمند بر سه ارزش بزرگ اخلاق‌گرایی، برنامه‌گرایی و تخصص‌گرایی تأکید شده است که تفسیر آن در مقاله منعکس خواهد شد.

همچنین هفت محور هدف که هم‌هدف و هم‌خروجی‌های معرفتی و فرآیندی روابط‌عمومی هوشمند محسوب می شوند، نقطه‌گذاری شده است که عبارتند از:

  1. ارزش گرایی
  2. خلاقیت
  3. حل مسئله
  4. همزمانی
  5. ارتباطات سالم
  6. طبیعت سالم
  7. فردگرا بودن

گفتنی است این همایش در تاریخ 28 اردیبهشت‌ماه و به عنوان یکی از برنامه‌های نخستین هفته روابط‌عمومی کشور (27 اردیبشهت‌ لغایت دوم خردادماه) با حضور اساتید ارتباطات و روابط‌عمومی، مدیران اجرایی، کارشناسان، فعالان و علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف رسانه و ارتباطات برگزار می‌شود.

می 2nd, 2013 | تعداد بازدید/91 views | دسته بندی : تازه ها

محمود رضا مرادی مهرآبادی

از سال 1375 فعالیت خود را در حوزه رایانه و هنر آغاز کردم - مدرس فناوری اطلاعات و شاخه های هنری - http://moradiphoto.ir






استفاده از مطالب این پایگاه در وبلاگ ها و وبسایت ها با ذکر نام منبع ( مرکز فناوری و اطلاعات ایران ) مجاز می باشد
CopyRight (C) Iran Information Technology Center i-ITC.ir
پیاده سازی شده توسط شرکت فنی مهندسی توسعه آرمان پندار (فتاپ)