صفحه اصلی | فرم درخواست | مدیریت پنل پیامکی | همکاری با ما
******************************
تبلیغات
******************************

شاخص‌ها و معیارهای مهندسی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی هوشمند



شاخص‌ها و معیارهای مهندسی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی هوشمند





وی در این مقاله می‌کوشد نگاهی دیگر گونه و عمیق به فراگرد هوشمندسازی ارتباطی در روابط‌عمومی داشته باشد.

شکری خانقاه معتقد است: تضمین تاثیرگذاری پیام بر جامعه مخاطب و دستیابی به فرهنگ و رفتار موردنظر در بین گروه‌های مختلف مخاطب که هدف اصلی فرایند ارتباطی محسوب می‌شوند نیازمند برنامه‌ریزی استراتژیک ارتباطی و تفکرهوشمندانه در روابط‌عمومی است. وی تأکید می‌کند روابط‌عمومی هوشمند، پویـا و کارآمد، روابط‌عمومی‌ای است که بتواند برای حل مشکلات ارتباطی سازمان، برنامه‌ ارتباطی راهبردی منطقی و هوشمندانه‌ای طراحی و ارایه و عملیاتی کند.

نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی ادامه می‌دهد: آنچه قبل از هر اقدامی باید مدنظر مدیران هوشمند روابط‌عمومی قرار گیرد توجه به شاخص‌ها و معیارهای هوشمندسازی، استانداردسازی و حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی هوشمند است.

علاقمندان به حضور در هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک می‌توانند از طریق سایت http://www.eprcenter.ir نسبت به دریافت فرم ثبت‌نام و تکمیل و ارسال آن اقدام کنند.

این همایش در تاریخ 28 اردیبهشت‌ماه و به عنوان یکی از برنامه‌های نخستین هفته روابط‌عمومی کشور (27 اردیبشهت‌ لغایت دوم خردادماه) با حضور اساتید ارتباطات و روابط‌عمومی، مدیران اجرایی، کارشناسان، فعالان و علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف رسانه و ارتباطات برگزار می‌شود.

می 13th, 2013 | تعداد بازدید/77 views | دسته بندی : تازه ها

محمود رضا مرادی مهرآبادی

از سال 1375 فعالیت خود را در حوزه رایانه و هنر آغاز کردم - مدرس فناوری اطلاعات و شاخه های هنری - http://moradiphoto.ir






استفاده از مطالب این پایگاه در وبلاگ ها و وبسایت ها با ذکر نام منبع ( مرکز فناوری و اطلاعات ایران ) مجاز می باشد
CopyRight (C) Iran Information Technology Center i-ITC.ir
پیاده سازی شده توسط شرکت فنی مهندسی توسعه آرمان پندار (فتاپ)