سی و یکمین شماره توسعهمهندسیبازار منتشر شد

نشریه تخصصی توسعهمهندسیبازار برای تشریح این سه موضوع به سراغ خردورزان جهان در این حوزهها رفته و گفتگوهایی از آنها را در این شماره آورده است.
– گفتگو با وندلبل، آیندهپژوه
– گفتگو با فیلیپکاتلر، پدر بازاریابی مدرن
– گفتگو با جنیفرآکر، استاد بازاریابی، روانشناسی
– گفتگو با لئونزوراویکی، استاد نورومارکتینگ
با مطالعهی این گفتگوها درمییابید آیندهپژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ مطالعات کاملاً مستقل اما پیوستهای است و در جهان امروز، در حکم یک موضوع واحدند.
در ادامه سایر آثار منتشر شده در این شماره در خدمت سه موضوع آیندهپژوهی، بازاریابی، نورومارکتینگ است که این آثار عبارتند از:
– فروش کروی، خاتمه دادن به تکنیکهای کم اثر فروش
– پنج درس بازاریابی از خوزهمورینیو، آقای خاص
– اخبار بازاریابی شرکتهای برتر جهانی
علاقهمندان برای اطلاعات بیشتر دربارهی توسعهمهندسیبازار میتوانند با شماره تلفنهای 66408251 و 66408271 تماس بگیرند یا به آدرس اینترنتی http://www.marketingshop.ir مراجعه کنند.

از سال 1375 فعالیت خود را در حوزه رایانه و هنر آغاز کردم - مدرس فناوری اطلاعات و شاخه های هنری - http://moradiphoto.ir